Gunilla Paulsson: ''Stöttar kunderna längs hela resan''
En hörnsten i Evondos tjänst är kundsupporten. Gunilla Paulsson i Östersund är chef för Customer Care och ansvarar för att våra kunder, nya och befintliga, får hjälp och stöd på sin Evondosresa. Så här berättar hon själv:
– För att kundstödet ska fungera måste jag se till så att våra projektledare har de bästa förutsättningarna för att utföra sitt jobb. Jag ansvarar även för att vi har en väl fungerande supportorganisation. Därutöver jobbar jag också som projektledare för våra kunder i norra Sverige.
Hur hamnade du här hos oss?
– Jag har min bakgrund i fastighetsbranschen där jag arbetat i nästan 20 år, bland annat som kundansvarig och marknadsområdeschef för Jämtland Härjedalen. Jag har tidigare även arbetat som upphandlare i Region Jämtland Härjedalen. När Evondos sökte en kundansvarig projektledare väcktes genast mitt intresse. Att få möjlighet att jobba i en framtidsbransch och i ett snabbt växande företag lockade enormt.
Hur ser en typisk arbetsdag ut för dig?
– Arbetsuppgifterna omfattar allt ifrån att hjälpa våra kunder vid uppstart, planering, utbildning och drift, till att stötta våra projektledare i Sverige. För mig finns ingen ”typisk arbetsdag” och det är det jag gillar med mitt jobb.
Vad tycker du bäst om med ditt arbete?
– Att få jobba med välfärdsteknologi är så spännande! När man dessutom ser nyttan som vår tjänst gör ute hos våra kunder känns det jättebra! Jag trivs med alla kundkontakter som jag har dagligen. Både via telefon, Teams och ute på plats hos våra kunder.
Vad skulle du vilja hälsa till våra kunder?
– Ni gör ett fantastiskt jobb! Så roligt att få följa er på er ”Evondosresa”!