Sven Seljom utnämnd till Nordic business development director

Pressmeddelande | Leena Manner | 27.08.2018

Sven Seljom, VD för Evondos AS i Norge har utnämnts till Director Nordic Business development. Han kommer även att fortsätta sin tjänst som Norgechef fram tills dess en ersättare har utsetts. Sven Seljom kommer även i sin nya nordiska roll vara stationerad i Oslo.

Som Nordic Business Development Director kommer Sven att fokusera på implementering av Evondos strategi och nya affärsmöjligheter. Sven blir ansvarig för att skapa nya affärsmöjligheter över både nations- och funktions-gränserna. Han kommer även att delta i aktiviteter som rör både kommersiella och tekniska affärsutvecklingsmöjligheter.

Mer information:
Eetu Koski, VD, tel. +358 5055 27423
Sven Seljom, Director Nordic Business Development, tel. +47 9167 6040

Checklista för en lyckad implementation

Pressmeddelande | 29.10.2020

Fördelarna med hälsoteknik kommer fram bara genom en framgångsrik implementation. Därför bör implementeringsprocessen planeras och hanteras noggrant. Vi har sammanställt en kort checklista för att säkerställa en framgångsrik implementation av en ny teknologi.

Pressmeddelande | 13.05.2020

Evondos inleder samarbete med IT-företaget Atea

Pressmeddelande | Clarence Jacobson | 15.04.2020

Evondos är Nordens ledande utvecklare av läkemedelsrobotar för äldreomsorg och hemvård. Nu tar bolaget ett viktigt steg genom att tillgängliggöra sina produkter hos IT-företaget Atea.